De ultieme onpage SEO checklist
Met het silm plaatsen van zoekwoorden op pagina’s scoor je vaak al hoger bij de zoekresultaten. Hoe je dit aanpakt lees je in de ultieme onpage SEO checklist.
Met het silm plaatsen van zoekwoorden op pagina’s scoor je vaak al hoger bij de zoekresultaten. Hoe je dit aanpakt lees je in de ultieme onpage SEO checklist.
Zoekwoord analyse staat aan de basis van elke succesvolle SEO-campagne. Maar hoe pak je dit aan en welke tools gebruik je? Dit artikel laat het zien.Lees verder »Zoekwoord analyse: breng orde in de keyword chaos
Je hebt niets aan kijkers die niets kopen. Daarom in deze blogpost 12 conversie optimalisatie tips waarmee je gegarandeerd je omzet vergroot.
Lees verder »12 conversie optimalisatie tips die je keiharde knaken opleveren
De kogel is door de kerk, ik ben overgestapt van MailChimp op Aweber. De reden van het overstappen en de voor- en nadelen lees je in deze blogpost.
Lees verder »Overstappen van MailChimp naar Aweber, verstandig of toch niet?
Zoekwoorden, de woorden die mensen intikken in zoekmachines, zijn essentieel voor een vindbare website. Door ze strategisch in je site te schrijven bied jij precies wat mensen zoeken, en trek je klanten aan. Lees verder »Wat zijn goede zoekwoorden analyse tools?
Zoekwoorden onderzoek is essentieel voor SEO. Kies je de verkeerde keywords dan leveren je SEO-inspanningen nauwelijks iets op. Daarom een 5-delige serie over het vinden van succesvolle zoekwoorden. Lees verder »Zoekwoorden onderzoek, het ultieme stappenplan (deel 1)
Google gebruikt de Text to Code Ratio als een ranking-factor, maar wat is het precies? Een korte uitleg.