Slimme e-mail marketing tip voor meer inschrijvers

By Rutger Steenbergen | E-mail marketing

sep 18
Slimme e-mail marketing tip

Slimme e-mail marketing tip

Wil je meer inschrijvers voor je nieuwsbrief? Dan kun je deze slimme e-mail marketing tip direct toepassen.

Hoewel je er misschien niet bij stil staat is de ‘Over mij/ons’ pagina een van de belangrijkste op je website. Mensen willen weten met wie ze te maken hebben en dat kun je op deze pagina met een bevlogen verhaal – versterkt door testimonials – laten zien.

En de slimme e-mail marketing tip is…

Omdat je het ijzer moet smeden als het heet is, kun je op de ‘Over mij/ons’ pagina ook een inschrijfformulier voor je nieuwsbrief plaatsen. Geef iets weg (whitepaper, e-book, checklist, MP3) in ruil voor een naam en e-mail adres en de kans is groot dat een bezoeker dit doet.

Is je ‘Over-ons’ pagina interessant en je weggever goed, dan maak je een sterke eerste indruk. “Als ik dit allemaal gratis krijg, wat krijg ik dan wel niet als klant?” Via het e-mail adres en nieuwsbrieven (al dan niet vooraf klaargezet met een autoresponder) kun je de band verder uitbouwen. De basis is gelegd.

Disclaimer. Shame on me, maar ik heb nog geen Over-mij pagina. Het duurt niet lang meer en ja, ik plaats ook een aanmeld-formulier voor een van mijn drie gratis e-books.

About the Author

Voor een succesvolle website heb je 3 dingen nodig: een uniek verhaal, een doelgerichte website én gerichte bezoekers. Ik bezorg ze je alle drie. Met blogs, boeken, trainingen en SEO-ondersteuning.

(1) comment

Add Your Reply