Deze onderwerpregel voor je nieuwsbrief werkt gegarandeerd

By Rutger Steenbergen | E-mail marketing

jul 28
Deze onderwerpregel voor je nieuwsbrief werkt gegarandeerd

Gegarandeerd succesvolle onderwerpregels voor je nieuwsbrief

Bij Tell Sell hoor je het om de haverklap: Gegarandeerd schoon, gegarandeerd fit en gegarandeerd uniek. De kreet is ronduit irritant…maar hij werkt wel.

Stop je het woord in de onderwerpregel van je e-mail nieuwsbrief dan is de lezer waarschijnlijk sceptisch, maar omdat JIJ iets garandeert heeft hij niets te verliezen en prikkel je de nieuwsgierigheid.

De lezer denkt als het ware: “Eens zien wat dit voor bewering is…” Of: “Ik geloof er niets van, maar ik ben benieuwd hoe ze dit kunnen garanderen.” Het gevolg is dat je de aandacht trekt en de lezer de nieuwsbrief opent.

Voorbeelden van een gegarandeerd succesvolle onderwerpregel

  • Gegarandeerd de laagste leaseprijs
  • Online training: Gegarandeerd goed
  • Gegarandeerd €3 miljoen bij Poker Heaven
  • Gegarandeerd de volgende werkdag bezorgd!

Interessant? Meld je aan voor mijn nieuwsbrief en download direct de Gratis SEO Handleiding

Lees ook over e-mail marketing

About the Author

Voor een succesvolle website heb je 3 dingen nodig: een uniek verhaal, een doelgerichte website én gerichte bezoekers. Ik bezorg ze je alle drie. Met blogs, boeken, trainingen en SEO-ondersteuning.